Stockholm // Sebastian Professional 40th anniversary

 photo sebastian40jubileum1of1-5_zps864ba125.jpg

I dag morges reiste jeg til Stockholm for å feire frisørmerket Sebastian Professionals 40 års jubileum. Først tok jeg inn på Clarion Sign hotel, før jeg dro videre til pressekonferanse. 

 photo sebastian40jubileum1of1-3_zps732f09f5.jpg  photo sebastian40jubileum1of1-4_zps864fa10b.jpg

På pressekonferansen fikk vi møte global art directors for Sebastian Professional – Michael Polsinelli og Shay Dempsey – noe som var veldig inspirerende. De er jo store stjerner i USA og er superflinke i faget sitt. Vi fikk “pick their brains” litt over hvor de får inspirasjonen sin fra, hvilke tips de har til å sette sammen en hårkolleksjon, om produktene i seg selv og mye mer. Sebastian har vært min favorittmerke innen hårpleie i flere år, så dette var skikkelig stas. Hvis du garantert vil ha et bra frisørprodukt, så bare sats på Sebastian!

 photo sebastian40jubileum1_zpsd0453606.jpg

Her er jeg med Hasse Nilsson, Internasjonal Artist Sebastian Professional, og Michael Polsinelli og Shay Dempsey, Global Art Directors. 

 

Nå skal jeg snart videre på såkalt “champagne mingel”, noe som kan være like stivt som det høres ut, høhø. Deretter blir det gallamiddag og stor, stor fest! Det skulle visst være den største festen de har hatt i Europa, med show og overraskelser, det må da bli gøy? 😛

Mer oppdateringer kommer i morgen, med blant annet bilder fra festen og dagens outfit fra Stockholm.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg