Pressedag // Polhem og Gambit

I dag var jeg på pressevisning hos Polhem PR. Der fikk vi se kolleksjoner for høst/vinter 2014, fra merker som Samsøe, Body Shop og guess.  Maasse fint. Det føles langt frem i tid siden jeg ser frem til våren og sommeren nå, men det er likevel gøy å bli oppmerksom på hva som kommer de neste sesongene. Noe av det har jeg bare lyst på NÅ.





Vi fikk servert herlige crepes med alt fra nutella, banan, syltetøy, ost og skinke på. Ikke alt på en gang selvfølgelig, men det var dødsgodt. Du kan faktisk leie en sånn crepes stand, genialt til events/bursdager 🙂



Etterpå dro jeg og de andre bloggerne jeg var med til Gambit H+K, det PR-byrået som jeg reiste til Stockholm med. Der fikk vi se merker som Louis Vuitton, Tiger of Sweden, Burts Bees, GANT, Sebastian, Emma S. (hudpleie) og Birgitte Herskind.

Elsker vesken og clutchen fra Louis Vuitton!

 Jeg joinet Instagram konkurransen hvor en kunne vinne noen fashionable premier hvis en valgte ut sine tre favoritter fra butikken, og her er bildet jeg brukte:

Jeg… sikler… på… Louis Vuitton vesken! Og selvfølgelig kåpene fra Birgitte Herskind. Gawd, oh, gawd…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg