Make Up Store event

I går kveld var jeg på Make Up Store-event hos Tatler. De har jo slått seg sammen i Bogstadveien, så nå er alt i en butikk. Jeg møtte Sophie fra Myawesomebeauty.com og Agnes Lovise, og vi tittet febrilsk på sminke sammen. Vi fikk nemlig 50% rabatt på all sminke, så vi fikk kjøpt en del kult 🙂 Make Up Store er virkelig bra, jeg glemmer bare alltid ut å gå der. De er spesielt bra når det kommer til øyenskygger, rouge og leppestifter, de har så bra utvalg i farger. Du finner garantert “den” leppestiften du har lett etter lenge og ikke funnet noe annet sted. Make Up Store er et svensk merke, forresten.

Etter at vi hadde tittet litt i butikken satt vi oss ned og spiste litt, før sjefen for Tatler og make up store snakket litt. Deretter fikk vi en introduksjon av den seneste looken fra Make Up Store. Den bestod blant annet av pasteller og sommerfugler. 




Gleder meg til å teste all make upen fra Make Up Store. Jeg kommer til å skrive om mine anbefalinger på bloggen!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg