Morange





Jeg var innom Bik Bok før helgen og sjekket ut Angelica Blicks kolleksjon for Bik Bok. Jeg likte veldig mye av det, men bestemte meg for å ikke gå helt bananas. Jeg ville ikke gå for de veldig gjenkjennelige mønstrede plaggene i kolleksjonen, ettersom de ofte blir de “alle har” og en skjønner med en gang hvor plagget er fra. Da er det bedre å gå for noen ordentlige basisplagg synes jeg. Den singleten her elsker jeg for eksempel, veldig enkelt men stilfullt design og den får brystpartiet til å se mindre ut, noe jeg liker. Buksen også elsker jeg, den passer meg perfekt, og tro meg – det er det ikke alle bukser som gjør. Fargen er så sprudlende, og jeg tror faktisk ikke jeg har et oransje plagg i skapet. Det har ikke akkurat vært min favorittfarge – ever. I tillegg kjøpte jeg accessoirer, ringer og armbånd i rosegull. Herlig å bytte ut den vanlige gullfargen.

Hva syntes dere om kolleksjonen? Har dere kjøpt noe?

11 kommentarer
    1. Utrolig stilig antrekk 🙂 Den singletten var utrolig fin på deg 🙂 Godt kjøp 🙂 Enig at basics er best 🙂 Kjedelig med noe “alle” har 🙂

    2. Sykt fint antrekk, elsker toppen! Jeg har ikke fått sjekket ut den nye kolleksjonen enda, men jeg har allerede funnet et par ting som nok må bli med hjem i skapet mitt 🙂

    3. Damn girl! You look fine!
      Enig med deg om kolleksjonen. Elsker printet hun har brukt i plaggene, men er ikke noe spennende når alle går rundt med det samme 🙂

    4. Buksen satt jo perfekt til deg 😀 Jeg falt dessverre for det mønsteret, og slo til med både kjolen og jakken + et par andre plagg! var så fin blåfarge syntes jeg, men skjønner hva du mener.. Alle har det samme, men er så kjeldent jeg finner noe jeg virkelig liker!

    5. veronica: Takk for det 🙂 Jeg skjønner. Mønsteret er jo kjempekult, det er vel bare det at du blir fortere lei av plaggene tenker jeg, enn du ville blitt av mer “anonyme” plagg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg