Notion 1.3


I dag kom de nye stilettene jeg bestilte fra nelly for noen dager siden. Jeg trengte noen nye, for de jeg hadde fra før av var så skyhøye at jeg klarte ikke å gå mer enn noen meter i dem. Disse fra Notion 1.3 er riktignok 10,5 cm, men de er iallefall mye enklere å gå i.

Slike enkle, sorte stiletter passer til så mangt, alt fra boyfriendjeans til kjoler, og med de flotte detaljene på disse, er de også perfekte til fest. Best av alt er at de er i ekte skinn, og koster kun 499,-! Jeg har mine i størrelse 35, og jeg vil si de er normale i størrelsen.

Inneholder reklamelenker

7 kommentarer
    1. Kjolen fra Ida S var nydelig <3 Syntes du fint kan gå for den, men ville kanskje valgt en hvit blazer over i stedet for sort! Selv er jeg ikke særlig fan av bunad, og syntes folk ser ut valrosser, med mindre man er høy og tynn. Ikke mange som kler bunad! Syntes det er vanskelig å finne den perfekte kjolen på 17.mai, og ser ut til at min valgte 17.mai kjole blir i overkant for kort, da jeg har lagt på meg i stedet for det motsatte som jeg skulle 😛 :((

    2. Veronica: Takk:) Jeg brukte den sist år, så skal ikke bruke den dette året. Hehe, valrosser faktisk:P Å, så dumt da.. håper du finner noe annet å gå i, det viktigste er at du føler deg komfortabel i det du går med! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg