Maleficent




I går var jeg på et event i forbindelse med den nye Disney remake’n av Tornerose, hvor Angelina Jolie har hovedrollen. Den heter Maleficent og forteller historien om hun som fikk Tornerose til å sove i 100 år, og hvorfor hun var så ond. Jeg simpelthen elsker Disney filmer, spesielt da de litt creepy/hyggelige, som for eksempel Alice in Wonderland og jeg tror jeg kommer til å elske Maleficent! Den kommer på kino om cirka tre uker, og det vanker også kinobilletter til noen heldige lesere, så følg med! 🙂 

Marie og jeg tar #ugleselfie

Eventet foregikk i kongesuiten på Comfort Hotel Grand Central, og der var det kjempekoselig med mørke detaljer og levende lys. Vi fikk også underveis i eventet bli sminket av noen utrolig flinke makeup artister fra Body Shop. Jeg fikk muligheten til å sminke meg som Angelina Jolie i filmen, men jeg skulle tross alt ta banen hjem etterpå, så jeg droppet det:p Istedet fikk jeg en bronzy smokey eye og knallrosa lepper. Loves it!

Haha, elsker dette bildet av Marie ♥

Har dere lyst til å se Maleficent filmen når den kommer ut? 🙂

#maleficent #angelinajolie #kino #hotell #suite #makeup #bodyshop #disney #hverdag #event

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg