New in // White bandeau

Jeg var innom sentrum tidligere i dag og fant denne søte toppenBik Bok. Jeg er jo veldig glad i magetopper, og jeg likte at denne var uten stropper.

Ellers er været supergrått i dag, men da kan jeg iallefall sitte inne å blogge med god samvittighet. Idol ringte meg tidligere i dag for å høre om jeg kommer på audition neste uke, jeg har jo meldt meg på, men sceneskrekken river meg i andre retningen. Det er så jævlig det der. Esj. Jeg har opptredd noen ganger før på UKM og sånn, men da var jeg yngre og dummere. Duger jeg i det hele tatt til dette?! Det er gøy når det er over, og jeg hater å være en pingle. Men vi får se…

Takk for svar på det forrige innlegget forresten, gøy å høre meningene deres. Jeg tror jeg dropper bob’en så lenge, men kanskje den dukker opp til høsten/vinteren en gang 🙂

5 kommentarer

Siste innlegg