Lux hair care

Jeg har brukt Miriam Quevedo hårprodukter en stund nå, og har blitt ganske imponert, derfor tenkte jeg å skrive litt om dem. Det er et ganske lux merke som nylig har kommet til Norge. Det er altså ikke så mange salonger som har fått det inn enda, men mesteparten av produktene kan kjøpes på Makestyle.no, så jeg kommer til å linke der til.

Det finnes forskjellige serier, noen med diamantstøv og noen med gullstøv, avhengig av hvilken hårtype du har. Det som er kult er at det faktisk er ekte diamantstøv oppi produktene, som ikke bare er der for at det skal se fint ut. Diamantstøvet er faktisk med på å styrke hårfibrene, så produktene skal bidra til et sterkt hår. Jeg har veldig behandlet blondt hår, derfor bruker jeg Platinum & Diamonds serien.

The Volume Luxurious Shampoo gjør håret veldig luftig, samtidig som den styrker håstråene og gir fuktighet. Balsamen, Luxurious Mask, kan enten brukes som vanlig balsam, eller som en maske hvis du lar den sitte i lenger. Den er veldig pleiende, og gjør håret kjempeglatt!

The Platinum Oil er en arganolje som gir shimmer av sølv, og er kanskje min favoritt av alle produktene. Jeg bruker den nesten hele tiden, ofte flere ganger i løpet av dagen for å gjøre håret friskt og glansfullt. Det gjør håret skinnende uten å gjøre det fett, i tillegg pleier det håret og beskytter mot varme. Et fantastisk alt-i-ett produkt! De har den også i gull med gullstøv her, for de som vil ha et varmere skjær i håret.

Jeg bruker også lillasjampoen fra Caviar-serien inniblant, når jeg har lyst å få bort gulskjær i håret. Jeg liker denne godt fordi den ikke gjør håret så trått som andre lillasjampoer ofte gjør, og gir akkurat passe farge. 

Luxurious Drops er en finishing spray som kan brukes både på huden og i håret. Den gir fuktighet samtidig som den gir en fin shimmereffekt. Fint å ha på bare ben, eller etter at en har stylet håret ferdig.

Til slutt må jeg bare skryte av “vitaminpakken” fra Miriam Quevedo. Det er en intensiv hårkur som gir næring til både håret og hodebunnen. Jeg påfører en ampull i hodebunnen før jeg legger meg, og lar den sitte sånn til neste dag. Ampullene inneholder 20 aktive ingredienser, inkludert kaviar, og er med på å gjenopprette glansen i håret. Hvis du føler at håret ditt virkelig trenger næring, så kan jeg absolutt anbefale vitamin ampullene.

 

Har dere erfaringer med dette merket?

Innlegget inneholder reklamelenker 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg