Dinner @ Homan

I går kveld spiste Kaja og jeg på Homan i Bogstadveien. Det var så koselig ♥ Vi bestilte noe som heter flatbread, og det smakte ikke flattbrød, det kan jeg bare si. Supergodt, mmm…! Etterpå dro vi hjem til meg og tok noen vinglass.

Vi hadde egentlig planer om å dra på stranden, men vi er begge ganske bekymret etter terrortruslene som har kommet i det siste, så vi vil helst unngå store folkemengder. Ikke mer T-bane på meg på en stund! Verden er jo helt på trynet, tenk på alt som skjer for tiden. Synd at folk skal være så fæle mot hverandre. 

Hva tenker dere om truslene?

3 kommentarer
    1. Så koselig da! Syns selv at denne trusselen er skummel, så jeg skjønner godt hvorfor du ikke vil være i folkemengder. Vi får håpe det ikke skjer Norge noe 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg