New in // Tikei

Som flere av dere sikkert har fått med dere så er jeg helt avhengig av TiKei mineralfoundation. Jeg bruker den oppå flytende sminke eller alene. For cirka en uke siden lanserte TiKei mineralleppestifter, og jeg har vært veldig spent på å prøve dem. 

Fakta om Tikei-leppestiftene:

  • Naturlige ingredienser
  • Beskyttende og tørker ikke ut
  • Ingen konserveringsmiddel
  • Ingen mineraloljer
  • Ingen smaksemner
  • Ingen syntetiske smaksemner

Under kan dere se de to fargene jeg bestilte:

Paris

Lima

Jeg ble faktisk veldig positivt overrasket over leppestiftene. De var veldig pigmenterte, ga masse fuktighet og holdt godt på leppene. Jeg likte spesielt den nudefargede leppestiften, ettersom den kan brukes til de fleste anledninger, og er det jeg som regel bruker til hverdags. Det skal visstnok komme flere farger etterhvert, og da håper jeg på noen matte og noen knallrosa/røde!

Du kan se resten av fargene her.

Hva syntes dere om fargene? Bruker noen av dere TiKei produkter?

5 kommentarer
    1. De var kjempefine! Tror jeg likte Lima best 🙂
      Jeg lurte på om du kanskje kunne lage et innlegg om hudpleie for oss i 20-årene? Det meste av stoffet jeg finner er liksom beregnet på litt eldre, men hadde vært fint å forebygge rynker så tidlig som mulig 🙂 Rutiner, produkter du anbefaler, osv? Hadde blitt kjempeglad! 🙂

    2. Har aldri hørt om tikei, men produktene virker jo helt fantastiske. Leppestiftene var jo helt amazing, og på leppene dine ble de jo bare enda finere. For noen flotte farger som gjorde det lille ekstra. Du kledde de veldig godt!

    3. Endelig fant jeg noen bilder av de nye mineral lebestiftene til TiKei,det var veldig til hjelp, takk!:-) Er helt avhengig av TiKei sin foundation også, huden min er som en femåring som har fått raserianfall midt i butikken. TiKei sin foundation er bare s.u.p.e.r., har ingen problemer med den. Skal teste en av de nye lebestiftene også etterhvert tenker jeg. Hvordan var holdbarheten på dem, ganske ok?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg