Røff opp håret på 1-2-3

Jeg er sikkert ikke alene om å mislike helt “perfekte” krøller, de som er så polerte at det ser ut som du har brukt en evighet på å få dem til. Håret til hverdags skal liksom være litt “effortless”, litt mer hverdagslig rett og slett. For litt siden så oppdaget jeg L’oreal Professional’s Wild Stylers produkter, og jeg har brukt dem flittig siden. De er perfekte for å få en rufsete look, litt sånn Mary Kate-hår, om du vil.

Jeg bruker “Next day hair”-sprayen etter at jeg har stylet håret ferdig, enten det er glatt eller med krøller. Jeg sprayer litt overalt, men mest i lengdene. Sprayen gir håret volum og gjør det mindre glatt aka gir mer tekstur. Hvis jeg skal noe spesielt tar jeg ofte med sprayen i veska for å røffe det opp i løpet av dagen/kvelden.


På den ene siden har jeg bare krøllet håret og børstet gjennom det, på andre siden har jeg børstet det og brukt sprayen, samt klemt produktet inn i håret for å gi en tekstur.

Serien har også et produkt til – “Scruff Me”. Det er en hårgele som kan brukes i håndkletørket hår for å gi en enda mer rufsete look, jeg pleier ikke å bruke den hver gang, men den er med på å styrke looken. Jeg fant ikke produktene på noen norske nettsider, men det er salongprodukter og de selges hos frisørsalonger. 

Hva syntes dere om resultatet?

14 kommentarer

Siste innlegg