Ecco #CS14 event

I dag var June, Sara og jeg på et Ecco event i forbindelse med en ny sneaker som kommer nå til høsten. Vi fikk også muligheten til å designe vår egen sneaker, i form av at vi fikk airbrushe den i hvilke farger vi ville etter vi hadde lagd skissen. Skoene var lilla fra før, og her er et eksempel på en airbrushet versjon:

De var forresten utrolig komfortable!

Vi fikk også masse digg mat ♥

Etter sketchingen var det på tide med airbrushen:

Jeg var kjip og gikk for helt hvite:p Men jeg ønsket meg helt hvite sneakers, så hvorfor ikke!

Jeg måtte dra før dem var ferdig tørket, men jeg gleder meg til å få dem i løpet av uken 🙂 Jeg var også på Polhem pressevisning tidligere i dag og så på masse godsaker innen mote og skjønnhet som kommer ut i juletider, bilder av det kommer senere!

5 kommentarer

Siste innlegg