Min tolkning av 60’s Brigitte Bardot


Hei dere! I forbindelse med Max Factors 100-årsjubileum har jeg fått en utrolig morsom challenge! Hver måned fremover skal jeg gjenskape en ny look fra et ikon fra 40-, 50-, 60-, 70- og 80-tallet. Det er jo nesten som et morsomt skoleprosjekt, hoho 🙂 Jeg elsker jo sminke, så det blir bare utrolig gøy. Først ut er 60-tallet og kanskje mitt favorittikon, nemlig Brigitte Bardot. Jeg elsker looken hennes, og føler den er ganske nær min egen med tykk eyeliner og nude lepper. Gwyneth Paltrow er frontpersonen for denne kampanjen, og vi skal prøve å etterligne hennes look. Over ser du hennes “Brigitte Bardot”, og under kan du se min.

To andre bloggere skal også gjøre den samme looken hver måned, og det vil bli en avstemning på Max Factor Norge sin Facebookside over hvem som har den beste looken. Kjempehyggelig om dere vil stemme på meg! 🙂

Du kan nå stemme på meg for den beste 60-talls looken HER ♥

8 kommentarer

Siste innlegg