Kylie Jenner inspired makeup

Jeg har blitt så fascinert av sminken til Kylie Jenner i det siste. Hun ser helt nydelig ut, og jeg elsker leppene og øynene hennes! Det er mest fokus på de lange vippene og de fyldige leppene i sminken hennes, derfor har jeg duset øyenskyggene godt ut så de ikke blir så harde. I tillegg har jeg brukt lys kajal på våtkanten for å gi en illusjon av større øyne. Jeg har også en tynn linje med sort eyeliner på øvre vippekant sammen med punktvipper, og mascara på nedre vippekant.

Kylie tegner overdrevent mye rundt leppene sine for at de skal virke større, men jeg synes det funker. Så hvis du har litt mindre lepper, kan du godt prøve deg forsiktig med det, bare pass på at det ikke ser klovneaktig ut. Liplineren er omtrent den viktigste ingrediensen for å få til en Kylie-aktig look, og jeg har funnet ut at hun bruker Whirl av MAC til mange av lookene sine. Det er også den jeg har brukt på disse bildene.

155,- på MAC Cosmetics. 

Likte du looken?

19 kommentarer

Siste innlegg