Presentasjon av ghd krølltenger


I dag var Sara og jeg på presentasjon av ghd Curve. ghd har faktisk aldri hatt krølltenger før, så det er ganske stort. Rettetengene deres er jo kjempegode, så jeg forventer intet annet av krølltengene! De lanserer fire forskjellige krølltenger 1. oktober, og alle gir ulike typer krøller. En for beachy waves, en for store bølger, en for standard krøller og en for litt mer hollywood feel, etter hva jeg har forstått.


Vi var så heldige og fikk med oss hjem ghd Curve soft curl tong, som var min favoritt! Krøllene på bildet over er laget med den. Jeg trenger en tang som gir hverdagslige store bølger, og nå tror jeg at jeg har funnet den riktige. Jeg skal teste den og vise dere resultatet med denne i et innlegg senere!



og dagens outfit…

5 kommentarer
    1. Jeg har rettetang fra GHD og jeg må bare ha en krølltang derfra også! 😀 Er så kjedelig å lage krøller med rettetang, blir liksom aldri den looken jeg vil ha. Gleder meg til å se resultatet ditt og se om jeg vil kjøpe lik 🙂

    2. SARA SYNNØVE: Ja, jeg vet, jeg klarer ikke å lage krøller med rettetang engang 😛 Gleder meg kjempemye til å prøve den og vise dere også! 🙂

    3. Så heldige dere er som fikk en sånn krølltang da! ghd er jo et bra merke, så blir spennende å se på krølltangene 😀 så fint antrekk, og kåpen så utroooolig behagelig ut ^^

    4. Wow, så heldig dere er som fikk hver deres krølltang!!
      Nå ble jeg litt misunnelig asså 😛
      Elsker GHD sine produkter, har både rettetang og hårføner og diverse stylingprodukter.
      Ha en nydelig dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg