The Intimate Britney Spears lansering

I dag var jeg på Ekebergrestauranten på lanseringen av Britney Spears nye undertøyskolleksjon “The Intimate Britney Spears”. Sjølveste comeback queen var tilstede, og jeg var mildt sagt excited. Jeg har alltid hatt lyst å se henne i levende live, så å stå så nærme henne var litt magisk. Jeg har alltid sett på henne som det “ultimate” og “perfekte”, og selv om hun fikk seg en knekk for noen år siden så er det super girl power at hun har kjempet seg tilbake og gjør så stor suksess.

Etterpå da vi stod i lobbyen og fikk goodiebagsene våre, kom plutselig pop prinsessen gående forbi oss og vi fikk et enda nærmere blikk på henne! 🙂 Jeg rakk ikke å ta noe bilde, men av og til er det viktigere å ta inn øyeblikket, hehe :p

Jeg er så takknemlig for at jeg fikk oppleve dette! Undertøyet hennes fåes i CHANGE butikkene og i deres nettbutikk HER. ♥

5 kommentarer

Siste innlegg