Konturering

Mitt siste sminkeinnkjøp er dette nye kontureringssettet fra IsaDora, Face Sculptor. Jeg har blitt helt avhengig av å konturere ansiktet mitt, selv om jeg ikke er noen ekspert på det. Derfor fristet det altfor mye å kjøpe dette settet, det er trossalt veldig mangel på sånne komplette sett blant kommersielle merker, men jeg har en mistanke om at det kommer til å forandre seg (les: Kim Kardashian).  

Jeg gikk for fargen 01 Warm Peach, men den finnes også i 02 Cool Pink for de med kaldere hudtone. For meg er det samme hva jeg bruker egentlig, for jeg har noenlunde nøytrale undertoner i huden min, så jeg gikk kun for hvilke farger jeg likte best. 

Jeg er faktisk ganske fornøyd med settet, det gir et fint resultat og det er mindre ork å gjøre det hver dag når du har alt i en palett. Jeg liker bronzeren, og synes den er fin til å konturere nesen med, noe som er sjeldent. Det er likevel noen minuser. Så og si alt jeg tar på huden min er mineralbasert og fuktighetsgivende, så jeg får ikke like god samvittighet av å proppe meg full av talkum, som er hovedingrediensen i dette pudderet. Dette er ikke uvanlig for billigprodukter, og sikkert ikke for dyre produkter heller, men jeg passer veldig godt på huden min og vil helst ikke ha noe på den som ikke er bra. Det andre minuset er at highlighteren er rimelig intens, og hvis du tar på for mye kan du fort se ut som et juletre. Men det er fullt mulig å unngå altså.

Alt i alt så synes jeg dette er et greit produkt på budsjett (198,-) og kommer til å fortsette å bruke dette til jeg finner noe mer hudvennlig! 🙂

9 kommentarer

Siste innlegg