Blue fedora


Jeg siklet lenge på denne blå fedoraen utenfor vinduet til H&M før jeg endelig fikk kloen i den. Det er ikke det at jeg bruker hatt så ofte, men jeg fikk feelingen av at dette var en hatt for samlingen. Hvor mange kobalt blå fedoraer finner en egentlig på det kommersielle markedet? Ikke så mange. Jeg fant ikke på nett engang. Noen pieces er bare sånn, en må ha dem fordi de er sjeldne, og for de spesielle anledningene da en kan kjøre på litt ekstra, eller om en bare vil lyse opp en grå høstdag. 

Noen favoritter fra Asos nå:

//
JavaScript is currently disabled in this browser. Reactivate it to view this content.

 

xx

Fedora H&M Trend

Shoes Jessica Buurman (ad link)

Skirt SheInside (old)

Crop top and bag ZARA (old)

Cardigan Asos

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg