Black bomber

Get the look:

//
JavaScript is currently disabled in this browser. Reactivate it to view this content.

 

Bomber jacket SheInside (ad link) // Shoes, bag and crop top ZARA //

Midi skirt Samsøe Samsøe


Egentlig så har jeg ikke vært så fan av bomber jackets før, helt til jeg fant denne. Jeg liker så godt formen, og det faktum at den bare er sort og ikke full av dilldall og mønster. Bomber jackets gjør hele antrekket litt mer lax og sporty. 

Kristoffer tok disse bildene i går før vi dro i Bogstadveien og tok en kaffe sammen, noe som alltid er like hyggelig. Vi satt og mimret om Guitar Hero, noe vi (okei, jeg) spilte religiøst før. Jeg glemmer aldri den gangen Kristoffer fant meg i kjellerstuen hans med de vidåpne, blodrøde øynene klokken fire om natta, og blunket såvidt fordi jeg ikke skulle gå glipp av et grep. Haha. Jeg ble naturligvis ganske god til slutt. For dere som har peiling: Slayer – Raining Blood 5 stjerner lett. Så nå er jeg fast bestemt på å ordne meg Guitar Hero utstyr i Oslo-området innen i kveld, for jeg skal jamme igjen med min ikke-så-entusiastiske samboer, Anders. Noen andre som er fan??

Hva skal dere denne fredagskvelden? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg