Feels like Christmas

Sponsede produkter


Det føles litt tidlig å pakke opp julegaver allerede, men i dag var jeg så heldig og ble skjemt bort med nye godsaker fra The Body Shop julekolleksjonen. Dette året er det Glazed Apple, Frosted Cranberry og Vanilla Brulee som preger julekolleksjonen. Alltid spennende med nye dufter bra Body Shop! Jeg var i Bogstadveien og handlet julegaver i dag og da måtte jeg innom selve butikken og lukte på alt. Jeg er spesielt fan av Shower gelene til Body Shop, de lukter bare helt sinnsykt digg og så er de såpefrie i tillegg. Etter en dusj lukter kroppen kjempe godt, og så er de ikke så gærne i pris heller. En stor en varer superlenge, jeg har hatt min i nesten ett år når jeg tenker over det.

Jeg ville også si tusen takk for de fine kommentarene dere legger igjen på innleggene mine, det er veldig søtt og stort av dere og det hadde ikke vært noe gøy å blogge uten dem ♥ Det er hyggelig å se at dere setter pris på bloggen, da blir jeg enda mer motivert til å bli bedre generelt og blogge mer. Så takk for det 🙂 Hvis det er noe du savner eller vil se mer av her så gi gjerne tilbakemelding på det. Og jeg elsker når dere stiller spørsmål i kommentarfeltet, så bare kjør på hvis du lurer på noe! Klem ♥

4 kommentarer

Siste innlegg