Hårpleieanbefaling

Neste uke skal jeg til min helt nye frisør og gjøre en makeover på håret mitt, og jeg gleder meg f*en så mye! Jeg har hatt av extensionsene i et par uker nå, og savner dem allerede sårt. Eneste som er positivt er at håret tørker ti ganger kjappere nå, lol. Jeg ser at håret mitt virkelig trenger et boost av diverse nå på grunn av mye bleking osv, så derfor pleier jeg det ekstra godt disse ukene med mine nye Hempz produkter som jeg har vært så heldig å få i forbindelse med det nye samarbeidet. Disse produktene er virkelig t.h.a. s.h.i.t. Jeg lover.

Hempz produktene inneholder cirka 60% aktive ingredienser, og det er langt over hva vanlige hårprodukter og frisørprodukter normalt inneholder. Dette er viktig både i hudpleie og i hårpleie, ettersom det er disse ingrediensene som gjør en forskjell, resten er bare fyllstoff og konserveringsmidler. Det som er ekstra bra med Hempz’ hårpleieprodukter er at de er sulfat- og glutenfri og 100% veganske, dermed passer de perfekt til extensionshår såvel som vanlig hår. Den “hemmelige” ingrediensen som resulterer i så bra produkter er den naturlige hampfrøoljen som inngår i hvert eneste produkt. Denne oljen er en av naturens rikeste kilder av essensielle fettsyrer, næringsstoffer og vitaminer. Mange bloggere og frisører har lagt sin elsk på dette merket, og jeg er nå en av dem!

Etter kun to vask og to kurer kjente jeg at håret mitt hadde en helt annen kvalitet. Jeg kunne også kjenne på produktene mens jeg dusjet også at de var mye mer konsentrerte og ga håret mye mer fuktighet. Vanligvis etter en sjamponering så føler jeg at håret er rimelig inntørket, men ikke med Hempz ♥ Nå skal jeg bare kjøre på med disse og bygge håret opp så godt jeg kan, extensions eller ikke. Jeg fikk virkelig en aha opplevelse i forhold til hårpleie med disse produktene.

Tørrsjampoen fra Hempz skiller seg ut fra noe annet jeg har prøvd før, ved at den rett og slett er usynlig. Det er ikke et fnugg pulver som kommer ut, og du blir absolutt ikke hvit i hodebunnen. Likevel får du et fresht og oljefritt hår av den, og den lukter helt fantastisk.

Jeg gleder meg til å avsløre mitt nye samarbeid og å vise dere håret neste uke! Stay tuned ♥

Sponsede produkter og reklamelenker

5 kommentarer
    1. så fine bilder 🙂 Ta deg gjerne en tur innom bloggen min for spennende inspirasjon og DIY prosjekter 🙂 kommer mye spennende fremover, ha en fantastisk dag videre!

    2. Gleder oss på grimm av å høre at du er fornøyd med produktene våre:) du burde også prøve styling serien til hempz,til og med hårsprayen er pleiende for håret;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg