In my bag

Lommebok fra Marc Jacobs, veske fra Michael Kors (zalando.no)

Jeg har alltid med meg noe sminke når jeg drar ut, i tilfelle den trenger litt touching up i løpet av dagen. Perfekt til det er Tikei pudderet, og spesielt kabuki børsten, fordi den jevner ut eventuelle skjolder i huden slik at den får en jevn og fin finish igjen. IsaDora Face Sculptor Kitet er også genialt og plassbesparende siden det inneholder både blush, bronzer og highlighter. Ellers har jeg med meg en anvendelig nude Mac leppestift i fargen Myth, og en glansfull lipgloss fra Make Up Store. Jeg har også med glominerals Graphic Liner i sort for å kunne fikse på eyelineren hvis det skulle trenges. 

Notatbok fra Søstrene Grene

Glitterparaply, Tangle Teezer for å freshe opp håret, headset, iPhone 6 og nøkler. (reklamelenker)

//
JavaScript is currently disabled in this browser. Reactivate it to view this content.
3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg