New in // Timberland



I går fikk jeg tak i disse nydelige Timberland skoene på Paleet. Tror ikke jeg har hatt et par siden jeg var sånn 6-7 år? Husker bare at jeg ble tvunget til å gå med tykke sokker oppi dem og at jeg flippet helt pga det, lol. Du finner dem på Zalando.no HER. Jeg vil si at de er normale i størrelsen, kanskje bittelitt store, men jeg kjøpte en ullsåle til å ha i å da satt de perfekt.

Yesterday I got a hold on these Timberland Prem Wheat shoes. I’m so in love with them, can’t wait to go out and play! You can get them at Nelly.com HERE or Zalando.com HERE.

Ad links

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg