Nyeste skjønnhetsprodukter

Dette serumet fra Dr. Hauschka var akkurat det den paniske anti age-dama inni meg trengte for å komme seg gjennom dagene. Jeg innså for noen måneder siden at jeg rett og slett ikke har mestringsferdigheter til å takle at jeg kommer til å få rynker og se gammel ut, så siden den gang har jeg blitt ekstra strikt med skjønnhetsrutinene. Forebygge, forebygge, forebygge! Det er mantraet mitt. Jeg tar heller ikke noe sol lenger, that shit is wack for your skin

Uansett, dette serumet bruker jeg enten i hele ansiktet eller på de kritiske områdene rundt øynene hver dag. Det strammer opp og stimulerer huden til å fornye seg, i tillegg beroliger den sensitiv og rød hud. 

Kvalitet

  • 100 % naturlige og/eller økologiske NATRUE- og/eller BDIH-sertifiserte hudpleieprodukter
  • fri for syntetiske dufter, fargestoffer og konserveringsmidler
  • fri for mineraloljer, parabener, silikoner og PEG
  • dermatologisk testet
  • Råstoffer utvinnes, når dette er mulig, fra avlinger som er økologisk dyrket eller Demeter-godkjent, og som oppfyller kravene til rettferdig handel

Kan kjøpes her.


Jeg bruker også TiKei mineralfoundation fast, som mange av dere sikkert har fått med dere. Denne gangen gikk jeg for den vanlige fargen (P3) og en litt lysere (P2) siden jeg er så bleik nå som vinteren er her. P’en står for Peach, som passer til en nøytral hudtone med rosa undertone, men det finnes til forskjellige hudtoner her. Som dere kan se bakpå så inneholder TiKei kun naturlige mineraler og intet annet. Like!

Nå skal jeg på posten en tur og hentet noen bestilte julegaver, deretter skal jeg sette meg ned med en kopp kakao og pakke fiiint inn ♥ Ha en fin onsdag, dere 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg