Turn down for what







Shoes Timberland HERE // Shorts Chicwish HERE // Bag ZARA // Tee Choies HERE // Coat Notion 1.3 SOLD OUT Ad links

Hei dere 🙂 Har dere hatt en fin helg? I går tok vi en road trip til Sverige og shoppet litt siden Anders endelig hadde fri. Det var kos, bortsett fra hjemturen der det var dritlang kø pga ombygging, og i tillegg gikk vi tom for batteri på el-bilen! Vi holdt jo på å fryse ihjel inni bilen, kunne jo ikke ha på varme, før vi akkurat fikk den til en Statoil stasjon og ladet, haha. En liten lærepenge der gitt.

I dag har jeg gjort ferdig Madonna-looken for Max Factor som kommer ut rundt juletider, men først ut er Farrah Fawcett som kommer veldig snart. Utenom det så har vi gått i Bogstadveien og kjøpt noen julegaver og drukket pepperkakelatte, mmm. Skikkelig julestemning nå ♥

9 kommentarer
    1. Elsker håret! Har lyst til å gjøre noe av det samme selv, har lyyyst blondt hår, men så er irriterende med etterveksten. Det er jo genialt å farge det slikt med tanke på det! Er du fornøyd? Liker du det bedre? Er så redd jeg vil angre..

    2. Elise: Takk! Er veldig fornøyd selv, angrer ikke 🙂 en er jo blond selv om en har mørke striper i, og det blir mye lettere med etterveksten som du sier 🙂 klem

    3. Du har utroolig fin farge i håret ditt! Jeg farger det blondt selv, men plages av at det får en skittengul farge etter hvert. Din farge er nydelig kald! Er det lov å spørre om kode eller navn på fargen(e)? 🙂 Klem

    4. Jeg må nesten bare slenge meg på og si at håret ditt er utrolig lekkert! Jeg har de samme skoene, elsker dem – kule og praktiske på samme tid 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg