70-tallet // Farrah Fawcett

I samarbeid med Max Factor

Denne måneden er det 70-tallsikonet Farrah Fawcett jeg har sminket meg som. Hun spilte Jill i den populære tv-serien Charlie’s Angels på 70-tallet, og ble raskt kjent for sitt rufsete hår, sitt flotte smil og slanke figur. Siden har hun blitt et ikon for mange. 

På 70-tallet var det naturlig sminke med glødende hud som gjaldt, derfor ble blant annet solpudderet veldig populært. 

Gwyneth Paltrows versjon nederst til venstre, resten Farrah Fawcett

Håret hennes var umulig å oppnå, iallefall for meg som kommer fra et annet tiår, hehe. Det er en challenge hver måned mellom meg og to andre bloggere om hvem som har den beste sminkelooken, og sist måned vant jeg Audrey Hepburn challengen takket være deres stemmer! Kjempegøy, tusen takk :)) En giveaway av Max Factors Excess Shimmer øyenskygger kommer derfor på bloggen veldig snart! Du kan stemme på denne månedens look HER.


Som leser av bloggen får du nå en ekslusiv rabatt på -20% på alle Max Factor produkter på Vita.no i hele desember. Bare skriv inn koden “glamour“. Her er produktene jeg har brukt denne gangen:

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER

Hvis jeg vinner denne challengen får jeg dele ut enda mer fine premier til dere, så jeg håper dere vil stemme på meg på Max Factors Facebookside HER ♥ 

7 kommentarer

Siste innlegg