Krølle håret med rettetang

Jeg har aldri fått til å krølle håret med rettetang før, men jeg har heller aldri prøvd sånn skikkelig. Så jeg satt meg ned her om dagen og prøvde og prøvde, til ingen nytte. Jeg tenkte det måtte være noe gale med rettetangen, og etter et raskt googlesøk fant jeg ut at flere har hatt problemer med å krølle med ghd-tenger. Da bestemte jeg meg for at jeg må prøve en ny rettetang. Det ble Gorgeous sin Noir Styler, og den gjorde mye forskjell! Denne tangen er seriøst super enkel å krølle håret med. Den glir kjempe lett gjennom håret og stopper ikke opp slik at det blir enkelt å både rette og krølle håret. 

Jeg fikk det til! Hihi. Dette er første gangen da, så blir vel enda bedre etterhvert. Grunnen til at jeg ville begynne å krølle med rettetang er fordi det er enklere å få en laid back look på krøllene, det kommer helt an på hvor mye en vender rettetangen. Her har jeg ikke gått for den looken, for jeg måtte bare teste vanlige krøller. Men jeg gleder meg til å prøve på en litt mer wavy look 🙂

Beste rettetangen jeg har hatt – Gorgeous Noir Styler.

Hvilken rettetang bruker dere?

Ad links

5 kommentarer
    1. For noen fine krøller du fikk! Jeg bruker sjeldent rettegang fordi jeg har så rett hår ifra før av og jeg klarer heller ikke å krølle med rettetang, så jeg må bruke krølltang. Men tror jeg jammen meg skal sette meg ned en dag og prøve meg fram jeg også! Ble utrolige fine krøller med rettetang ihvertfall 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg