Co-ord and camel






Crop top SheInside HERE // Shoes Missguided HERE // Camel coat ZARA // Skirt H&M Ad links

God jul, dere! ♥ I går landet jeg i Haugesund i 22-tiden, og blåste nesten avgårde da jeg kom ut av flyet, i kjent vestlandsstil. Sykt at det faktisk er jul i morgen, for min del har aldri tiden gått fortere enn nå, dagene før jul har bare flydd. Det er vel derfor jeg har stresset så mye også. Men det er utrolig digg å være ferdig med det verste av julestria og alle forberedelsene. Nå kan jeg bare lene skuldrene tilbake her og bli vertet opp som en liten unge, høhø.

I dag har mamma og jeg vært på Amandasenteret en tur og tittet litt, og nå har vi nettopp hatt besøk av søskenbarnet mitt. Prøver å la være å glede meg til gavene i morgen, blir helt rastløs av det! Nå skal jeg spise sandkaker (eller potettopper det heter?) og se noe kos på TV. Håper dere har en fin jul så langt ♥

13 kommentarer

Siste innlegg