New Year

I går kom Anders og jeg hjem fra Haugesund, og jeg kjenner allerede jeg savner det. Realiteten setter liksom inn når en kommer til Oslo, og det er på’n igjen med alt. Jeg ble faktisk syk i går, og i dag er jeg enda verre i formen, blæ. Men jeg er glad det ikke skjedde i julen eller før jul. Nå er det over for denne gang! Tenk at det er nyttårsaften allerede i morgen. Jeg har ikke rukket å sette opp noen nyttårsforsett enda, men jeg tenker hele tiden på hvordan jeg kan bli bedre, nytt år eller ikke.

Det har skjedd veldig mye dette året, og jeg føler bloggen har vokst seg større og at stilen min har modnes enda mer. Jeg har blitt enda mer ivrig på å bli en god blogger, og mer bestemt på hva jeg vil at denne siden skal handle om. Jeg føler at dette året så har hodet mitt våknet litt opp fra dvalen det har vært i lengre tid, og jeg klarer å se annerledes på mange ting. Noe av det viktigste i livet er å være nysgjerrig, for uten det så forsvinner viljen til å gjøre noe. Selv om hver dag kan virke lik, så må du alltid tenke at du ikke vet hva du har i vente. Nå er jeg spent på hva det nye året har i vente.

Kjærleik til dere.

2 kommentarer
    1. Jeg synes også at stilen din har blitt sykt bra iløpet av året, elsker hvordan du mixer og prøver deg frem. Ulrikke Lund har vert mitt stilikon blant norske bloggere i flere år, men nå har hun jo gitt seg, så det får bli din oppgave å gi meg inspirasjon, haha!

    2. Maria Ljung: Tusen takk for hyggelig kommentar, Maria! Jeg synes det er kjempegøy at du finner inspirasjon på bloggen min, håper jeg kan fortsette å gi deg det! Godt nyttår og klem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg