Bad start




Hei, dere! Hvordan har 2015 behandlet dere så langt? For meg har dette året startet alt annet enn fabulous! Jeg våknet opp med den verste fyllesyken etter nyttårsaften, og i tillegg har jeg vært så syk med influensa som jeg kanskje noen gang har vært. Akkurat nå sitter kjæresten min og jeg her og prøver å overleve, heller nedpå flytende paracetamol og ser på American Horror Story. Jeg pleier egentlig ikke å syte så mye når jeg er syk, men dette er fælt! Huff.. Noen andre som har blitt syke i det siste?

// Hi gals and guys! How have 2015 been treating you so far? For me this year has started any way but fabulous! I woke up with the worst hangover after New Year’s Eve, and in addition, I have the worst flu ever. Right now my boyfriend and I are just sitting here on the couch trying to survive, downing liquid paracetamol and watching American Horror Story. I usually don’t complain this much when I’m sick, but this is so bad! Have any of you been sick lately?

16 kommentarer

Siste innlegg