Dark pout

Dere aner ikke hvor digg det er å få klæsjet på seg litt sminke etter flere dager med pyjamas, bare faced og håret til helsike. Jeg hadde det så jævlig i går at jeg hadde nesten lyst til å hoppe utav vinduet – jeg har seriøst aldri vært så syk som dette. I dag er jeg endelig på bedringens vei, selv om det sitter igjen enda. Og det hjelper å pynte seg litt, om det så bare er for seg selv. Føler at jeg er med i sivilisasjonen igjen!

Jeg planla å ha en super produktiv uke etter at jeg kom hjem fra Haugesund, men det lot seg altså ikke gjøre. I dag skal jeg fortsatt bare holde meg inne, lese en bok og titte på TV. Ble så redd for å være alene etter å ha sett American Horror Story, så jeg må rett og slett droppe den serien tror jeg. Så irriterende, jeg elsker grøssere!

Hvis dere har en god serie på lur – ikke nøl med å tipse 🙂


// You can not imagine how satisfying it is to get some makeup on my face after several days in my pajamas, bare faced and with bed hair. I was so ill yesterday that I almost wanted to jump out the window – I’ve seriously never been as sick as this. Today I’m finally on the mend, although it’s still there. And it helps to dress up a bit, even if it is only for myself. Feels like I’m back in civilization!

I planned to have a super productive week after I came home from my home town, however my sickness put a stop to that. Today I’m just going to stay in, read a book and watch some TV. I was so afraid of being alone after watching American Horror Story, I actually think I need to stop watching it. So annoying, I love horror!

If you have a good series lurking, anyone, do not hesitate to let me know 🙂

14 kommentarer

Siste innlegg