Four eyes

Jeg er helt avhengig av briller og linser i hverdagen, så jeg tenkte jeg kunne vise dere mine favorittbriller fra Moods of Norway. Jeg ser kun ting som er en halv meter foran meg, så jeg føler meg rimelig handikappet uten! Disse har jeg hatt i omtrent et år nå. Jeg går som regel for harde, sorte og store rammer når jeg ser etter briller, for når de først er der så kan de like gjerne synes godt. Men jeg synes det er kult med leopardmønster og sånn også.

Bruker du briller? Hvilken type liker du best?

/ I am totally dependent on glasses and contact lenses everyday, so I thought I could show you my favorite glasses from Moods of Norway. I can only see things that are half a few feet in front of me, so I feel reasonably handicapped without them! These I have had for about a year now. I usually go for hard, black and large frames when I look for glasses, because once they are there, they might as well make a statement. But I think it’s cool with leopard pattern and stuff too.

Are there any of you who wear glasses? What type is your favorite? 🙂

8 kommentarer
    1. De brillene kledde du! Jeg er helt enig, briller kan likegodt synes når de først er der. Jeg er i samme situasjon som deg, ser omtrent ingenting uten briller eller linser, hihi. Bruker vanligvis linser, men briller er veldig kjekt å ha også, bruker de ofte! Har et par ganske store, de er svarte, men med brun-grønn-gule deler, slik at uttrykket blir litt mykere.
      Ha en fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg