Brekkie

I dag hadde jeg en tidlig frokost, som vanlig, jeg klarer ikke å spise noen ting med en gang jeg står opp. Noen andre som har det sånn? Nå skal jeg straks dra å sette på nye Hempz tapeextensions hos Jersey Hair, og jeg gleder meg så! De skal visst være super gode. Etterpå skal jeg ta en kaffe med godeste Kaja, som faktisk også nettopp har satt på de samme extensionsene, så jeg gleder meg til å se det på henne. Hun har aldri hatt extensions før 🙂 Så skal jeg hjem og se Mitt Dansecrew! ELSKER det programmet, jeg vil også ha mitt eget dansecrew, haha! :p

/Today I had a late breakfast, as always, I have no appetite in early the morning. Anyone else who’s like that? Now I’m going to Jersey Hair to put on some new Hempz tape extensions and I’m so excited about it! They are supposedly super good. After that I’m going out for coffee with Kaja, whom also got the same exact extensions yesterday. So I’m curious of how it looks on her, she’s never had extensions before! Then later I’m gonna watch My Dancecrew, I LOVE that show so much, I wanna be in it! :p

5 kommentarer
    1. Ja, jeg klarer ikke å spise før flere timer etter jeg har stått opp! Det blir til at jeg glømmer det ut, og spiser middag til frokost:/ Prøver å bli litt flinkere. Det så foresten veldig godt ut!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg