GIVEAWAY: Nyheter fra Max Factor!

Siden jeg vant den forrige og siste looken i Max Factors 100 years of glamour konkurransen, hvor jeg sminket meg som 80-tallsikonet Madonna, så får jeg nå dele ut flotte premier til dere. Premiene er nyheter fra Max Factor som først kommer ut om noen måneder, og vinnerne får prøve ut sminken før alle andre!

Det blir 3 stk vinnere, og hver vinner får:

♥ 1 stk nyheten Masterpiece Glamour Extensions Mascara (lanseres i mars)

♥ 1 stk Creme Puff Blush, marmorert blush i valgfri farge (lanseres i april)

♥ 1 stk Lip Balm i valgfri farge (lanseres i april)

 

Her har jeg på meg Lip Balmen i fargen 25 Voluptuous Pink. Du kan velge hvor mye farge du vil ha etter hvor mye du påfører. Den gir kjempegodt med fuktighet, og fargen holder lenge.

Det eneste du må gjøre for å bli med på giveawayen er å legge igjen en kommentar under med navn og epost.

Vinnerne trekkes søndag 26.01 og får beskjed via epost! Lykke til! ♥

100 kommentarer

Siste innlegg