My Nelly-lunsj og Costume Awards


I går hadde jeg en fantastisk hyggelig dag med My Nelly og en håndfull andre bloggere, Lene, Marie, Annette, Kaja Marie og Benedicthe. Først møttes vi på The Thief på Tjuvholmen, som btw er et dritfint hotell! Så spiste vi lunsj og dessert på Fru K, restauranten i andre etasje, hvor vi etterpå fikk en presentasjon fra My Nelly jentene. Etterpå var det satt opp stands nede i lobbyen hvor vi kunne få manikyr og sette på løshår, men jeg rakk dessverre ikke å bli med på det.

Senere på kvelden kom alle tilbake igjen på The Thief for vors før vi dro på Costume Awards. Vi fikk også velge oss klær og sko fra Nelly, kjempestas!

Costume Awards:






Det var en kjempe hyggelig dag sammen med disse flotte jentene! ♥ Nå kommer snart Anders hjem og da skal vi ned på The Thief og hente klærne jeg valgte ut i går. Etterpå skal vi bare slappe max av og se på Mitt Dansecrew. Gleder meg, wii! Nå er det heeelg 🙂 Og nå får jeg endelig tid til å sjekke nærmere ut det nye kameraet mitt som jeg ikke har rukket å venne meg til i det hele tatt. Men jeg fikk iallefall brukt det i går, så det var gøy 🙂

5 kommentarer

Siste innlegg