New Versace perfumes

Som finalist i Vixen Blog Awards var jeg så heldig å få disse flotte parfymene fra Versace i dag. Ah, jentelykke ♥ Jeg elsket alle sammen, men favoritten min var nok den sorte – Crystal Noir. Det var også kjæresten min sin favoritt. Den luktet ganske tungt og mystisk med toner av blant annet ingefær, kardemomme, pepper, kokosnøtt og muskat. På andre plass lå nok den rosa, Bright Chrystal, som er en typisk frisk og classy jenteparfyme med toner av granateple, sitrus og blomster.

Har du prøvd noen av disse? Fortell!

6 kommentarer
    1. Little Miss Sunshine: Ja, den er litt tung, men jeg liker når det lukter litt, hehe. Men det er greit å veksle mellom den og den rosa til dagbruk, den rosa passer veldig godt til det, som du sier! 🙂

    2. Så heldig du er! 🙂 Har selv brukt den rosa i over ett år og er veldig fornøyd med den. Tror det tar en stund før jeg bytter den ut, hehe 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg