Vixen Blog Awards

I går var det duket for Vixen Blog Awards for å kåre de beste bloggerne av 2014. Først dro Kaja og jeg på pre party med resten av finalistene, der var det bobler i glasset, masse kjentsfolk og hyggelig stemning.

Kaja og Tine


Mitt antrekk bestod av skjørt fra Stars by Jonas Hallberg, genser fra Zara, sko fra Spania og veske fra Love Moschino.



Ida Marie spilte i åpningen av Vixen Blog Awards, og fy faen, den dama kan synge! Åh, det var så rått. Misunnelig på den stemmen!

Årets nykommer, Giggles & Dimples

Jeg satt vedsiden av Anna fra bloggen Mammatilmichelle og Anniken fra Annijor, to veldig hyggelige og jordnære jenter. Anna ligner så mye på en venninne av meg både i utseende og væremåte at jeg blir nesten helt forstyrret, haha. Det er helt sykt. Og Anniken er bare rå, jeg trodde hun var litt preppy, men hun er en jente som gir faen og det liker vi! Begge var nominert i årets Ungblogg.



Gilmakeup vant årets Skjønnhetsblogg og det var så fortjent, heiet på henne! Superflink til å sminke seg!

Alt i alt, en herlig aften! ♥

5 kommentarer
    1. Så gøy å se bilder fra prisutdelingen!! Skulle så gjerne vært med denne gangen, men jeg fikk det ikke til. 🙁 Satser på å bli med neste gang!! 😀

    2. Hadde håpet på å få møte deg under Vixen, og nå ser jeg også hvor nære jeg var – bakhodet mitt er så vidt synlig i det første bildet i dette innlegget 😮 (Jeg står sammen med min venninne Tegnehanne)
      Jaja, en annen gang 🙂

    3. Emilie – jente på deltid: jeg tror jeg så deg på prisutdelingen faktisk. Det var synd da, vi får hilse en annen gang! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg