New limited edition from Body Shop

The Body Shop har nok en gang funnet på en ny genial kolleksjon med en original duft, og denne gangen er den kun å finne ekslusivt i deres nettbutikk. Den blir beskrevet som den mest forførende serien noensinne fra Body Shop, og det kan jeg nok si meg enig i. Produktene fra Smoky Poppy-kolleksjonen er fylt med ekstrakt fra oljerike valmuer, og lukter veldig mystisk og tungt. 

Body Butteret lukter noe mildere enn resten av serien, noe som er bra siden det ikke er så digg med alt for sterke dufter på kroppskrem. 

Bath Boms har de også i kolleksjonen.

Lip & Cheek Velvet Sticks i fargene 40 Red og 50 Universal. Den sorte, Universal, tilpasser seg pH-en i huden din slik at du får din helt egen fargenyanse.

Jeg elsket denne rødfargen som jeg fikk av Lip & Cheek Velvet Stick i fargen 40 Red. Jeg trodde jeg hadde nok røde leppestifter, så jeg forventet ikke å bli så begeistret for denne, men jeg syntes fargen var helt nydelig! Og så blir den litt matt, noe som gjør den enda finere.

Om dere har lyst til å teste ut den nye kolleksjonen, så får dere 50 kr rabatt ved kjøp av et Smoky Poppy-produkt i webshopen her. Bare bruk rabattkoden POPPY50BLOGG.

Ha en fin helg! 🙂

Sponsede produkter

8 kommentarer
    1. Fikk lyst på alle produktene! Litt synd de bare selges på nettet, da får man ikke luktet på dem i butikken.. Men lurte på om den svarte leppestiften er svart? Eller blir den litt mørk lilla?
      Ha en fin helg videre:)

    2. Julie: Den ene leppestiften er svart, men tilpasser seg pH verdien i huden slik at du får din egen spesielle farge på leppene. Litt lillaaktig ble den på meg. 🙂

    3. Jeg lurer på hvordan den universal fargen er. Kanskje det er mulig å få et bilde??
      Forresten; jeg bestilte parfymen fra serien. Gleder meg til den kommer!

    4. Ooo, jeg venter på disse produktene nå- er såå spent!
      Lipjunkie som jeg er så er jeg utrolig spent på de leppeproduktene!
      Den røde var utroooolig fin på deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg