New In // Adidas

Tenkte å vise dere noe av det jeg fikk fra Junkyard i går. Kan jeg først bare si at jeg digger den nettbutikken? Jeg har aldri handlet der før nå, fikk for meg at det ikke var noe for meg. Der tok jeg grundig feil. Digger at de har så mange urbane merker samlet på ett sted til en grei pris!

Adidas er en av mine favorittmerker for tiden, og jeg digger treningssekken med leopardmønster som kan brukes til trening såvel som til et hverdagsantrekk. Jeg har også lett etter noen sporty sokker til å bruke til for eksempel en skinnshorts, og da er disse midt i blinken.

Den største favoritten er nok disse skoene, som jeg f@ckings elsker. Jeg var allerede forelsket i mine vanlige Superstar II sko, det eneste som manglet var høyden. Disse, Superstar Up W, har en veldig stor wedge, så jeg blir lett flere centimeter høyere, uten at det går på bekostning av komforten. Loves it! I tillegg gir den innebygde hælen et litt mer feminint preg på skoene. Jeg har mine i størrelse 5 (36).

Hva synes dere?

Sponsede produkter

4 kommentarer

Siste innlegg