Make your eyebrows grow

Her om dagen gikk jeg til innkjøp av Castor Oil, det såkalte vidundermiddelet for øyenbryn. Jeg har sett før og etter resultater som virkelig er helt syke! Folk som så og si ikke har bryn har fått vokst ut bryna sine igjen. Så dette må jeg bare prøve. 

Jeg har jo ikke de tynneste brynene, men jeg har lyst på pretty pretty øyenbryn, så nå skal jeg bruke denne oljen fremover, og så skal jeg neste uke til en brynsekspert her i Oslo og få formet dem profesjonelt, en gang for alle. Mine bryn er så vanskelige, de vokser nedover, så det er nesten helt umulig å ikke måtte klippe dem. Jeg er spent på hva «ekspertene» sier, hehe 🙂

Det beste er å ta på litt olje på øyenbrynet før du legger deg, sove med det og vaske det av når du står opp. Hvis du synes det blir for klissete, kan du ha det på så lenge du ønsker om dagen og så vaske det av. Det anbefales å bruke det hver dag i ca 4-6 uker. Du kan kjøpe oljen HER for kun 137,-

Jeg skal skrive mer om resultatet av denne oljen og selvfølgelig legge ut bilder etter at jeg har vært hos brynsstylist neste uke 🙂 Stay tuned!

Har du prøvd Castor Oil?

6 kommentarer
    1. Jeg bruker lakserolje på vippene mine, da jeg nesten ikke hadde noen igjen etter å ha klødd mye pga irriterte øyne. Det tar tid før man ser de store resultatene, men det er ingen tvil om at det funker! Jeg børster på litt olje med en ren maskarabørste og lar det være over natten. 🙂 Du får det foresten mye billigere på iherb, jeg betalte ikke mer enn rundt 50kr for en halv liter fra Now Foods.

    2. Jeg har prøvd det på både bryn og vipper! Jeg tar vanligvis på rett før jeg legger meg siden jo lengre det sitter, desto bedre! Så gjerne ha det lengre i enn en halvtime. Først startet jeg å bruke det på bryna mine, og jeg merket absolutt forskjell. Brynene mine er så mye tykkere nå! Øyenvippene er blitt sterkere men ikke noe lengre 🙂

    3. Denne er faktisk genial. Jeg har brukt den i 6 uker+ nå, og ser at det virker. Jeg går til Silje på BrowRehab (hun er helt rå btw) og hun anbefaler å bruke den minst 6 uker. Ta på på kvelden og sov med det, vask av når du står opp 😉
      Lykke til!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg