Valentine’s Day ♥ 50 Shades of Grey


Kjole SheInside HER

I går var en fantastisk dag! I 15-tiden dro Kaja og jeg på preparty før 50 Shades of Grey filmen. Der minglet vi, spiste fantastisk god mat og drakk herlig rødvin. Etterhvert var det tid for styling av Headmasters frisørene. Jeg ville ha en beachy, boho look med krøller. Jeg ble kjempefornøyd! Hun var kjempeflink. Kaja gikk for store bølger, og det var nydelig på henne. Etterpå sminket jeg Kaja, og så var det duket for kino i 18-tiden.

Jeg hadde så og si ingen kjennskap til 50 Shades of Grey-bøkene eller historien, så jeg var spent på om jeg kom til å like filmen. I begynnelsen var det litt rart skuespill med en del klisjéer, så da tenkte jeg at dette kom jeg ikke til å kjøpe. Men etterhvert ble romantikken og spenningen veldig stor, og jeg «falt» for Mr. Grey. En blir nesten litt betatt av å se på den. Personlig så likte jeg filmen veldig godt, og det gjorde Kaja også. Det er en film som er vanskelig å kaste terning på, kanskje spesielt for menn, for jeg tror at hvis ikke du blir fanget av romantikken i filmen så synes du filmen er helt ræva. Jeg vil derimot gjerne se den igjen når den kommer ut. 

Etter filmen møtte vi våre Valentins dater – tvillingene. De kom og hentet oss og så dro vi på Grünerløkka og spiste. Jeg fikk nydelig rose og kort av snilleste Anders, og en kjempefin kjole! <3 Etter maten dro vi på et utested og drakk og koste oss. 

Nå er jeg litt redusert i formen så nå skal jeg bare se film med Anders og spise godteri!

 

Hva gjorde du på Valentine?s Day? Har du sett filmen? Si hva du synes!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg