Brow Rehab

I går var jeg på Brow Rehab hos Silje og fikk fikset brynene mine profesjonelt for første gang i mitt liv! Det vil si, jeg har vært hos hudpleiere og neglesalonger før og «fikset» dem, men det er absolutt ikke det samme. Silje er pro! Jeg skjønner fortsatt ikke hva hun har gjort for å få brynene mine så fine, og skjønner ikke helt at de er mine. Take a look:

Sjekk de nedad-voksende brynene mine før. Hvordan går det an? Uten å klippe dem? Brow magic!

Jeg hadde aldri forventet et så bra resultat utifra det jeg hadde. Jeg fikk til og med beskjed fra en annen kjent “brynsekspert” for litt siden om at jeg aldri kunne få clean cut bryn som dette, OG han sa at jeg måtte klippe dem!

Jeg skal fortsette å bruke Castor Oil, som får brynene til å vokse, og komme tilbake igjen om noen uker. Jeg har fortsatt noen “skader” etter at jeg har klippet ved buen av brynet, så med tid så kommer de nok til å se enda bedre ut. Wuhu! Dette var virkelig et selvtillitsboost ass, bryn har mye å si for utseendet.

Silje er en brow wizard, og jeg anbefaler høyt at du drar til henne om du vil ha nydelige bryn. Hun er etterspurt over hele landet fordi hun er så flink! Sjekk gjerne Instagramen hennes @makeup_silje og @browrehab_oslo for uh-ma-zing før og etter bilder. Du kan bestille time på telefon 468 97 483 eller på nett HER. Det er anbefalt at du bestiller brynsløft første gangen. Hvis du vet at du ikke har nok bryn til å få et tilfredsstillende resultat, så kjøp Castor Oil, bruk det i noen uker og så bestill time. Brow Rehab ligger på Pilestredet, ti meter opp i gata fra Hendrix Hair. Veldig fresht sted!

Hva synes du om resultatet?

Sponset behandling

13 kommentarer

Siste innlegg