February Favorites

Trykk på de blå lenkene under for å komme til produktene

1. Babor HSR Extra Firming Eye Cream – En god øyenkrem som gir masse fuktighet og forebygger rynker rundt øynene, samt gjør eksisterende rynker mindre synlige.

2. Urban Tan Dark Diva – Jeg har tidligere brukt Fair Maiden av samme merket, men liker denne bedre siden den er mørkere. En fantastisk selvbruning som gir en jevn og naturlig farge og masse fuktighet. Parabenfri og glutenfri.

3. BeautyBlender – Disse eggene er supre til å påføre foundation med, jeg liker dem spesielt til kremfoundation på krukker. De er utviklet av Hollywoods fremste makeup artister, og er spesielt designet for å unngå skjolder og få et perfekt resultat. Tuppen kan også brukes til å påføre concealer.

4. Anastasia Beverly Hills Contour Kit Dette contour kit’et er det beste jeg har prøvd, og gir raskt og enkelt et flott resultat ved å fremheve og skjule forskjellige deler av ansiktet. Brukes hver dag!

5. Hempz Finishing Shaping Spray Denne sprayen er super til å spraye ned småhår som stikker ut overalt, og den holder lenge. Også flott til å spraye på krøller og oppsatser for å få dem til å holde lenger.

6. Urban Decay Perversion Mascara Etter at jeg tok av punktvippene mine har jeg gått gjennom alle slags mascaraer jeg har hatt liggende, men denne har vært min store favoritt. Den klumper seg ikke lett, og er perfekt til å påføre på de nedre vippene såvel som de øvre. Gir godt med volum og lengde.

7. Nina Ricci L’extase Eau de parfum – Denne duften er ny i 2015, og er inspirert av “en kvinnes erotiske fantasier”. Den har en sammensetning av blomster, moskus og orientalske dufter. Den er tung, men samtidig søt. Jeg synes den lukter nydelig!

8. Antibac Exclusive – Denne nye hånddesinfeksjonen fra Antibac er i en lekker flaske med pumpe, noe som er super praktisk. Den er perfekt å ha med i vesken og lukter av mild korall. Den er tilsatt mykgjørende og fuktighetsgivende middel som gjør at huden bevarer sin naturlige fuktighetsbalanse og etterlater huden myk. Jeg er helt avhengig av Antibac når jeg er ute og farter eller bare er hjemme, fordi det er et genialt redskap for å drepe bakterier og forhindre smitte.

Bruker du noen av disse produktene?

7 kommentarer

Siste innlegg