Adidas tee








Adidas t-shirt HERE // Leather jacket HERE // Adidas Superstar wedges HERE // Bag Moschino HERE (ad link) // Faux fur scarf Fanny Lyckman for Nelly (sold out, similar HERE) // Trousers MK&A for Bik Bok (old)

 

Noen bilder av dagens antrekk. Elsker den nye Adidas t-skjorten fra Junkyard, den er for menn, men den satt kjempebra for det. Bestilte den bare i den minste størrelsen. De har veldig mye kult til menn der, som også funker til unisex.

I dag har jeg blitt smålig syk, noe som er veeeldig irriterende, så jeg driver og hiver innpå C-vitaminer. Ellers har jeg vært på en casting i dag til en modelljobb som jeg fikk tilbud om her om dagen.

Resten av kvelden skal jeg bare se på House (er totalt hekta) og slappe mest mulig av.

Hva syntes du om dagens antrekk?

//
JavaScript is currently disabled in this browser. Reactivate it to view this content.

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg