Wrk out

Sculpture tights Casall HERE // Gym bag Adidas HERE // Tee Nike PRO HERE // Sneakers Nike

I dag har jeg vært så travel at jeg har ikke rukket å blogge, så dere får nøye dere med en mobilselfie. Jeg kom akkurat hjem fra trening. Kaja og jeg har vært på to timer dans, først Zumba og så Dance Hall. Det var veldig morsomt, og ikke minst herlig å komme i gang igjen! Jeg har vært syk og slapp i helgen, så merket at det var godt å føle seg litt fresh igjen.

Nå står Anders på kjøkkenet og lager kyllinglår og poteter med urter til middag. Jeg er så sulten at jeg sitter omtrent og sikler. I tillegg står 4-stjerners middag på TV – det hjelper ikke akkurat på! Mmm..

Hvordan har din mandag vært?

//
JavaScript is currently disabled in this browser. Reactivate it to view this content.
3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg