Beauty Tuesday




I dag har jeg hatt en veldig travel men fin dag. Jeg begynte dagen på Hotel Bristol klokken 10 på pressekonferanse hvor vi fikk presentasjon av nyheter fra hudpleiemerket Dermaceutics, som jeg faktisk aldri har prøvd før, men jeg er super spent på å teste de nye produktene vi fikk med hjem. Dermaceutics sine produkter inneholder høy konsentrasjon av meget aktive ingredienser som Retinol og AHA-syrer, så dette er produkter som skaper forskjell i huden. Det er vanskelig å gå tilbake til noe annet når en først har prøvd har begynt med så effektive aktive ingredienser. En vil jo alltid ha det aller beste for huden sin! Jeg skal skrive mer om mine erfaringer med produktene når jeg har testet dem.

Erlend Elias holdt også foredrag om en fantastisk foundation, Oxygenetics, som jeg virkelig ikke kan vente med å teste! Den er spesiallaget for post operasjoner og etter botox-stikk etc. Den er til og med så ren at du kan ha den på sår. Men Erlend vil ha den ut til folket, siden alle trenger en super foundation. Den skal visst vare hele dagen og har mange andre fordelaktige egenskaper. Mer også om den senere.

Etter pressekonferansen møtte jeg en kollega fra Side2 til kaffe på Olivia i Hegdehaugsveien, det var veldig koselig!

Nå skal jeg slappe litt av på sofaen før jeg går løs på de nye hudpleieproduktene – can’t wait!

 

Hva har du gjort i dag?

7 kommentarer

Siste innlegg