French ombre / Halv pris på negler!

I dag har jeg vært hos Yvonne, negledesigneren på Omerta i Bydgøy Allé, hvor jeg fikk satt på nydelige negler. Jeg bare elsker resultatet – både den spisse formen og fargene som glir så fint inn i hverandre. Klarer ikke slutte å se på neglene mine! Hendene blir så mye mer feminine og fingrene virker mye lengre og slankere med en gang.

Yvonne har drevet med negler i 17 år. Hun ble utdannet negletekniker på TL Akademiet i 1998, og har drevet sin egen salong i flere år før hun begynte som fagansvarlig lærer på TL Akademiet. I 2012 kom hun på 1. plass i gelé og 2. plass i akrylnegler i NM. Hun har i tillegg en 3. plass i Nordisk Mesterskap og 12. plass i VM. Jeg merker på henne hvor utrolig dyktig og profesjonell hun er når hun legger neglene, og resultatet snakker egentlig for seg selv – en perfekt ombre fransk manikyr! Hun tilpasset også fargene slik at de skulle passe til min hudtone. Det tok cirka 1,5 time å legge dette settet.

Med tilbudet nå koster et slikt sett med tre farger kun 625,- istedetfor 1250,-

 

Resten av prisene finner du HER.

 

Det beste av alt, Yvonne har nå et tilbud på -50% på negler! Tilbudet varer frem til 30. april 2015. Du kan bestille online HER eller ved å ringe 97973322.

Du finner prislisten HER

Sponset behandling

10 kommentarer

Siste innlegg