Sporty & glam

Sneakers Adidas HERE // Top Bik Bok (similar HERE) // Skirt Bik Bok // Faux fur and back pack ZARA // Rings gina tricot and Sif Jakobs

//
JavaScript is currently disabled in this browser. Reactivate it to view this content.

 

Jeg gjør nesten all shoppingen på internett for tiden, så det er helt uvant å gå i vanlige butikker. Jeg var på Bik Bok her om dagen og fant et par ting som jeg likte skikkelig godt, spesielt denne pusegenseren med høy hals og det sporty skjørtet. Jeg liker best å ha en sporty stil mikset med noe mer pyntet, for hvis det blir for pyntet føler jeg meg altfor feminin og «stiv». Derfor passet den gamle fuskepelsen min fra ZARA godt sammen med det sporty skjørtet, joggesko fra Adidas og en skinnryggsekk. 

Balanse er for meg det viktigste når det kommer til stil, og det gjelder å finne den balansen som passer deg best. Noen liker kanskje en stivere stil, mens andre føler seg mer komfortable med en mer avslappet look. Og ikke minst kommer det an på dagsformen.

6 kommentarer
    1. Du har bestilt fra Missguided før sant? Hvordan er størrelsene? Små? Er litt usikker, er til vanlig XS/S i t-shirts… gikk for size 10 i en tee derifra iogmed at jeg ville ha den litt baggy, håper den ikke blir for tight! 🙂
      Og… hvordan er shippingen? Tok det lang tid før du fikk pakken?

    2. STYLEDIARY by Amalie: størrelsene er normale synes jeg. Jeg pleier å bestille minste størrelsen i alt. Shipping tok ca 4-5 dager 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg