Side2-jubileumsfest


Jon og meg


Storesøsteren til Chioma, Chioma og Stina


Kristin

Gilan og kjæresten

Bilde lånt av Stina

Dress Romwe.com

//
JavaScript is currently disabled in this browser. Reactivate it to view this content.


 På torsdag var jeg på Side2-jubileumsfest, og det var kjempe gøy 🙂 Side2 fyller nemlig 10 år i år, wuhu! Først var jeg på vors i de nye lokalene til Nettavisen på Grensen, hvor vi minglet og drakk. Deretter dro vi videre til Hotel Rosenkrantz hvor det var stor fest. Jeg møtte mange nye og mange kjente, og det var veldig hyggelig. Det var også sånn photobooth der, hoho, kjempegøy! Klarte selvfølgelig å miste bildene mine, men heldigvis hadde Stina lagt dem ut på bloggen.

Nå har det vært så dårlig med innlegg på bloggen i det siste at ja, jeg må bare skjerpe meg. Har hatt mye å gjøre, har nemlig flyttet, så dere får unnskylde meg! Det vil bli mer oppdateringer fra nå av 🙂

 

#side210år #side2jubileum #side2jubileumsfest

9 kommentarer
    1. Hei 🙂 jeg har lest en del blogger opp igjennom årene, men i det siste så har jeg blitt så lei! så jeg sluttet å stikke innom noen av de faste jeg leste… helt til jeg fant din blogg;) nå er en av dags rutinene mine å stikke innom bloggen din:) syns du er en av de få bloggerne som har lik stil som jeg har <3 og du har fantastisk fine bilder og ikke altfor mye tekst 🙂 stå på, hilsen en nylig fast leser som aldri kommenterer blogger, hehe 🙂

    2. Isabell: Hei Isabell! Å, jeg blir så motivert til å fortsette å blogge når du skriver så fine ting 🙂 akkurat nå sitter jeg litt “fast” føler jeg, og da er det godt å vite at folk setter pris på det jeg gjør! Tusen takk for fin kommentar <3 og gøy at du kjenner deg igjen i stilen min 🙂 God klem til deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg