Mine favoritter: kroppsprodukter

Nå er det en stund siden jeg har skrevet om skjønnhetsprodukter, derfor ville jeg lage et innlegg om mine favoritter innenfor kroppspleie. Jo eldre jeg blir, jo mer opptatt blir jeg av det, merker jeg. Og akkurat nå bruker jeg noen supre produkter, som jeg gjerne vil fortelle dere om.

Carita fluide de beauté 14, Couture Edition 100ml: ad link

Dette er flaggskipproduktet til Carita, som nå har kommet i en couture-forpakning i forbindelse med Caritas jubileum. Til vanlig kommer den i en gjennomsiktig flaske. Denne oljen gir kjempe god pleie til tørr og veldig tørr hud, og den kan også brukes i håret. Oljen tilfører næring til huden og etterlater den myk, frisk og med en masse fuktighet. Inneholder Vitamin A,E og F som kjemper mot dehydrering. Den lukter også kjempefriskt av sitrus! Jeg pleier å bruke den på leggene mine etter at jeg har dusjet, og på andre tørre områder på kroppen.

Du kan kjøpe den her.


Rituals Yogi Flow, foaming shower gel 200ml:

Dette stilige dusjskummet minner om et barberskum, ettersom den kommer ut av flasken i samme konsistens, og etterhvert begynner og skumme. Jeg elsker dette produktet ikke bare på grunn av det kule designet, men også fordi shower gelen lukter helt nydelig og originalt, og gir en følelse av velvære i dusjen. Jeg klarer ikke å beskrive lukten, men den inneholder de økologiske ingrediensene mandelolje og indisk rose, som har en avslappende effekt på kropp og sjel. Mandeloljen er også med på å gjenoppbygge hudens fuktbalanse.

Du kan kjøpe den på Kicks her.


Matispa Detox Body Polysensory Active Oil 200ml:

Denne oljen er kjempe herlig til å massere med. Den virker rensende og bedrer utskillelsen av avfallstoffer, i tillegg til å stimulere mikrosirkulasjon. Den forebygger også tap av elastisitet i huden. Lukter helt nydelig, og en blir avslappet av å bruke den.

Du kan kjøpe den her.

Hempz Original Sugar Body Scrub 176g: ad link

Denne skrubben lukter sukkerspinn, og er en glede og bruke i dusjen. Det er en sukkerskrubb som skånsomt eksfolierer og nærer huden, og en får en silkemyk med en fantastisk glød. Hempz Sugar Body Scrub inneholder 100% ren organisk hempfrøolje, og er uten parabener og gluten.

Du kan kjøpe den her.

 

Carita Firmness Revealing Cream 200ml:

Denne kremen har blitt en stor anti-aging favoritt hos meg. Den skal brukes på de områdene du føler for å stramme opp, for eksempel magen, lårene og rumpen. Den øker hudens fasthet og styrker hudens elastisitet, i tillegg til å jevne hudoverflaten og hudtonen. Den er også mykgjørende og utglattende, så den er med på å få kroppen til å se best mulig ut. Jeg bruker den ikke på hele kroppen, men på de områdene hvor jeg trenger å stramme opp huden.

Du kan kjøpe den her.

 

Bliss Fatgirlslim Hide & Glow Sleek 113g:

Dette er en genial kroppspray som er fin å bruke på for eksempel bena, for å jevne ut huden og få den til å se flawless ut. Sprayen inneholder litt pigmentering og shimmer som dekker over ujevnheter, i tillegg inneholder den oppstrammende ingredienser. Et veldig godt produkt, som tar to fluer i en smekk. Jeg pleier å bruke sprayen på bena når jeg skal gå i kort kjole på fest, for eksempel.

Du kan kjøpe den her.

 

Bliss Fatgirlslim Arm Candy 125ml:

Hvem av oss har vel ikke vært redd for å gå ermeløs? Arm Candy er en “arm-perfeksjonerende” krem som har vist seg klinisk å redusere rødhet samtidig som den gir et fastere, glattere og mer tonet utseende på armende. I tillegg inneholder den en massasjeapplikator slik at du enkelt kan massere kremen inn i huden. Den inneholder et kompleks av melkesyre, koffein, hvit safir og fuktighetsgivende perler, som er med på å stramme opp og jevne ut huden. Den inneholder også shimmer, som gir en fin overflate på armene. Jeg bruker den som regel når jeg skal gå ermeløs, men den er også fin å bruke annenhver dag for å stramme opp armene og forebygge slapphet.

Du kan kjøpe den her.

 

Bruker du noen av disse produktene?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg